Vizualul “Christmas Snowdome” creat de Scala JWT pentru Jacobs in 2004 a fost numit “Best Print Advertising October” de catre revista “Media & Marketing”.

Aceasta este a doua oara cand acest vizual atrage atentia publicului. In primavara acestui an, acesta s-a aflat in topul preferintelor publicului roman care a votat pe IQads.ro.

Jacobs a stabilit deja o lunga traditie in realizarea de materiale speciale pentru perioada Craciunului. Anul trecut, Scala JWT, agentia de publicitate care se ocupa de brand-ul Jacobs, a realizat vizualul care a putut fi vazut in perioada Craciunului trecut in toata tara. Anul acesta vizualul a fost exportat catre alte tari europene precum Cehia, Germania, Ucraina, Austria etc.

Nota distinctiva a vizualului o reprezinta Mos Craciun care, hipnotizat de puterea Alintaromei, sparge peretii propriului glob de sticla.

Echipa: Mihai Cojocaru – Creative Director, Maria Manoiu – Copywriter, Ion Ludosanu – Art Director.

Vizualul a fost realizat in colaborare cu studioul Carioca.

Despre Scala JWT
Scala JWT a fost creata in 1996 si face parte din reteaua JWT, membra a celui mai mare grup de comunicare din lume (WPP).