Impactul publicatiei BBC GoodFood pe piata romaneasca a fost „unul foarte mare, foarte bun“, iar succesul este pus de redactorul-sef, Cristiana Isopescu, pe seama „nevoii si dorintei oamenilor de a cauta noi meniuri pentru Sarbatori“. La o luna de la publicarea revistei si cu mult inaintea Craciunului, GoodFood s-a epuizat la majoritatea standurilor bucurestene, fapt pentru care aceasta prima editie, tiparita in 30.000 de exemplare, ar putea fi suplimentata cu inca 10.000-15.000, afirma sursa citata.

Realizata de Media Sport Promotion sub licenta BBC, GoodFood Romania spera sa depaseasca barierele actuale de pe piata glossy din tara. Publicul este asemanator cu al altor publicatii similare, dar aduce ceva nou: „Femeia moderna, care nu are timp sa fie altfel. O femeie careia ii place bucataria pentru ca aceasta ofera relaxare, satisfactii, nu rutina. O femeie activa, care ii iubeste pe ceilalti si doreste sa-i rasfete gatindu-le“, explica sefa echipei editoriale.

Bucataria ca lifestyle

Succesul GoodFood Romania poate fi explicat, dupa cum lasa de inteles Cristiana Isopescu, si prin faptul ca nu este o revista dedicata bucatariei, desi cuprinde o sectiune importanta de retete si meniuri. „Bucataria in general poate speria, de aceea noi am incadrat-o in categoria lifestyle. O bucatarie moderna si mondena in acelasi timp“, spune redactorul-sef. Nisa gasita se situeaza la granita dintre revistele dedicate femeilor si cele dedicate bucatariei. Adica este o revista care „nu se adreseaza bucatarilor sau oamenilor care vor doar sa manance, ci acelora care vor sa castige fiecare clipa a zilei. Daca unii merg la teatru, unii la film, altii stau cinci minute si gatesc un fel foarte rapid“.

Publicatia spera sa ia urma unei alte licente BBC, Top Gear, si sa beneficieze anul viitor de o emisiune televizata. Pana atunci, echipa editoriala isi doreste sa ofere mai mult continut local, in conditiile in care, la primul numar, contributia britanica - layout, imagine, retete - a fost de circa 50%, partea de lifestyle si mondenitate fiind un concept romanesc. Primul numar de anul viitor, programat pentru inceputul lunii februarie, va fi dedicat Valentine’s Day.