“Luati-va adio de la brand manageri pentru ca nu vom mai avea nevoie de ei. Consumatorii vor controla pe viitor brandurile si nu invers”, a declarat Steven van Belleghem.

Companiile care vor avea succes in 2020 vor fi cele care se vor axa pe conversatie si dialog, implicandu-I pe consumatori in procesul decizional.

“Marketingul «din gura in gura» s-a intors. Lumea in care traim se schimba in mod radical, consumatorii evolueaza, iar companiile trebuie sa tina pasul”, adauga van Belleghem.

Rolul acestor “manageri de conversatie” va fi sa observe, sa faciliteze si sa participe la dialogul din jurul unui brand.

Citeste si:

De asemenea, pentru o comunicare eficienta, reprezentantul Insites Consulting recomanda ca brandurile sa fie intotdeauna “pozitive, niciodata defensive, si pregatite sa spuna «multumesc» si «imi pare rau»”.

Steven van Belleghem a mai spus ca publicitatea traditioanala ar trebui sa isi modifice focusul de la simpla actiune de a vinde niste obiecte consumatorilor catre incurajarea acelor consumatori in a vinde ai insisi un brand celorlati.

“Publicitatea reprezinta startul unei conversatii extraordinare si cu un impact imens, insa trebuie sa vizeze consumatorii potriviti in a promova o conversatie”, crede van Belleghem.

Sursa foto: Marketmagazine.co.uk