Cu tot cu bugetele alocate promovarii pe Facebook, Google si Yahoo, investitiile in online-ul romanesc au depasit 22 milioane euro anul trecut, potrivit lui Steve Dallas, managing director Initiative.
“In concordanta cu cel mai recent raport IAB, estimarea noastra pentru piata online in primul semestru din 2010 este in jur de 8-8,5 mil. euro dintr-un total de 10 mil. euro raportati de IAB. Dar aceste cifre nu le inglobeaza pe cele ale Google, Yahoo si Facebook. Daca luam in calcul si aceste date, avem un total de 22-24 mil. euro in 2010 pentru piata online, cifre care sunt apropiate de estimarile noastre pentru print”, a declarat Steve Dallas pentru Wall-Street.

Pornind de la aceste estimari si de la premisa ca publicitatea online va avea o crestere de doua cifre anul acesta, iar cea in presa scrisa va stagna, managerul considera ca 2011 ar putea fi primul an in care online-ul depaseste printul in Romania.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Piata de media in 2011: Previziuni precaute si sperante pentru online
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri