Piata de marketing mobil a depasit valoarea de 5 milioane de euro anul trecut, cand a avut loc o dublare a promotiilor cu inscriere prin SMS, lansarea unor campanii de mobile web si a primelor campanii care au folosit coduri QR, spune Dan Virtopeanu, general manager Voxline Communication.

SMS-ul va ramane metoda preferata a marketerilor de comunicare cu audienta. In prezent, SMS-ul reprezinta baza a peste 90% din campaniile de mobile marketing. In 2010 au existat peste 100 de promotii cu inscriere prin SMS, Voxline estimand o crestere intre 30 si 50% anul acesta.

De asemenea, aplicatiile mobile vor fi pe locul doi in preferintele marketerilor, iar mobile web va ramane un mediu subestimat, precum mediul online acum zece ani.

Codurile bidimensionale
(coduri QR) vor incepe sa fie folosite de branduri pentru a extinde comunicarea din offline in mediul mobil, iar cupoanele mobile vor incepe sa prinda si in Romania. “Intrarea Groupon pe piata romaneasca va obliga pe o parte din cei peste 30 de concurenti sa incerce sa se diferentieze prin introducerea cupoanelor mobile alaturi de cele pe email. Evident, metoda de comunicare va fi tot prin SMS”, mai spune Virtopeanu.

Seful Groupon Romania: Toata lumea are loc pe piata, atata timp cat joaca corect

Seful Groupon Romania: Toata lumea are loc pe piata, atata timp cat...