Piata de marketing mobil va creste anul acesta cu minimum 20%, prin valorificarea la scara mai larga a unor tactici precum codurile QR, cupoanele mobile, mobile web sau aplicatiile mobile, potrivit unei analize a Voxline Communication.
Piata de marketing mobil a depasit valoarea de 5 milioane de euro anul trecut, cand a avut loc o dublare a promotiilor cu inscriere prin SMS, lansarea unor campanii de mobile web si a primelor campanii care au folosit coduri QR, spune Dan Virtopeanu, general manager Voxline Communication.

SMS-ul va ramane metoda preferata a marketerilor de comunicare cu audienta. In prezent, SMS-ul reprezinta baza a peste 90% din campaniile de mobile marketing. In 2010 au existat peste 100 de promotii cu inscriere prin SMS, Voxline estimand o crestere intre 30 si 50% anul acesta.

De asemenea, aplicatiile mobile vor fi pe locul doi in preferintele marketerilor, iar mobile web va ramane un mediu subestimat, precum mediul online acum zece ani.

Codurile bidimensionale
(coduri QR) vor incepe sa fie folosite de branduri pentru a extinde comunicarea din offline in mediul mobil, iar cupoanele mobile vor incepe sa prinda si in Romania. “Intrarea Groupon pe piata romaneasca va obliga pe o parte din cei peste 30 de concurenti sa incerce sa se diferentieze prin introducerea cupoanelor mobile alaturi de cele pe email. Evident, metoda de comunicare va fi tot prin SMS”, mai spune Virtopeanu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri