Grupul Leo Burnett Romania a lansat Breeze Mobile, o agentie de mobile markerting condusa de Dan Virtopeanu, unul din pionierii marketingului mobil de pe piata locala. Lansarea vine la mai putin de o luna dupa ce grupul a anuntat introducerea pe piata a 8team, o companie specializata in optimizarea campaniilor derulate in digital.
Astfel, Leo Burnett Romania ajunge la zece agentii, dintre care sase in zona de digital: Ileo Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile.

De asemenea, lansarea vine dupa ce in ultimii trei ani au aparut tot mai multe agentii de mobile marketing, cele mai importante dintre acestea fiind Syscom Digital si Mobile Works. De altfel, Mobile Works este o companie lansata anul acesta de grupul de comunicare Lowe Romania, unul dintre principalii concurenti ai Leo Burnett.

Sa nu comunici pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate cu a renunta la internet

“Telefonul mobil are capacitatea de a inlocui mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare. Situatia este comparabila ca impact si importanta cu momentul aparitiei internetului in viata utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate cu a renunta la internet”, spune Stefan Iordache, cofondator si director operational al Leo Burnett Group Romania.

Breeze Mobile ofera servicii din zona site-urilor mobile, a aplicatiilor si a activarilor punctuale, dar si dezvoltare de tipuri de vanzare sau loializare prin mobil.

Lansarea agentiei vine in contextul in care romanii folosesc tot mai mult internetul pe mobil.

“Este foarte posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet desktop”, spune Dan Virtopeanu, managing partner al Breeze Mobile.

Potrivit estimarilor din piata de telecom, anul acesta se vor vinde in jur de 3-3,5 milioane de telefoane mobile, dintre care aproximativ un milion vor fi smartphone-uri.

Pe de alta parte, jucatorii din domeniu evalueaza ca din cele aproximativ 23,4 de milioane de telefoane utilizate anul trecut in Romania, doar in jur de 3-4 milioane erau dispozitive smartphone.

De altfel, in urma cu trei luni Virtopeanu declara ca numarul de telefoane inteligente utilizate in Romania a ajuns la 2,5 milioane de unitati si ar putea creste la 7,5 milioane in 2015.

O piata de 10 milioane de euro in 2013

“Tehnologiile noi sunt adoptate de mase cu rapiditate, un amanunt extrem de relevant in domeniul comunicarii, caci cei care au adoptat mai repede tehnologiile emergente au avut beneficii si randamente superioare celor care au urmat. Astfel, preconizam ca 2013 este anul in care piata locala de marketing mobil va depasi pragul de 10 milioane de euro”, a adaugat managerul Breeze Mobile.

Piata romaneasca de mobile marketing era evaluata anul trecut la circa 7-7,5 milioane de euro.

Virtopeanu are o experienta de 15 ani in comunicarea pe mobil si tehnologii emergente, fiind unul din pionierii marketingului mobil din Romania si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti de pe piata locala. Pana in august anul trecut el a condus timp de sapte ani compania Voxline Communication, unul dintre principalii jucatori in domeniului marketingului pe mobile.

Echipa condusa de Virtopeanu in cadrul Breeze Mobile reuneste oameni de comunicare specializati in strategie, creatie, dezvoltare si implementare.

Leo Burnett ajunge la zece agentii, dintre care sase specializate pe digital

Leo Burnett Romania este format din zece agentii: Leo Burnett & Target (creatie), Starcom Mediavest Group (media), 23 communication ideas (creatie), The Practice (relatii publice), Ileo (digital), Digital Star (digital), The Geeks (digital) si 2Parale (digital), 8team (digital), Breeze Mobile (digital).

Portofoliul de clienti al celor zece companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.

Grupul este condus de Ioana (CEO) si Stefan Iordache (COO), cei doi frati punand bazele acestuia in 1994 prin infiintarea agentiei Target Advertising, care in 1996 s-a afiliat la reteaua Leo Burnett. In 2011 grupul a avut afaceri de 61,2 milioane de euro si un profit net de 2,3 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri