Acest serviciu presupune pentru clienti accesul la un manager pentru relatii cu clientii, care ii poate prezenta o gama larga de oportunitati de investitii, precum si un centru de apel special, cu numar de acces unic disponibil in permanenta de oriunde din lume, potrivit unui comunicat publicat miercuri de banca.

Clientul serviciului "Preferred Banking" are asigurat un pachet care cuprinde un cont curent, un card de debit, o facilitate de descoperit de cont si un card de credit Black exclusiv. De asemenea, toti clientii acestui serviciu au acces la saloanele ABN Amro Preferred Banking, unde pot efectua tranzactii financiare, se pot informa cu privire la starea actuala a portofoliului lor, pot afla ultimele stiri financiare sau pot naviga pe internet, se mai arata in comunicat.

ABN Amro Bank Romania este subsidiara de pe piata romaneasca a ABN Amro NV, o banca cu active totale de 1.120 miliarde euro la jumatatea acestui an si 4.500 de unitati in 53 de tari.

Citeste si:

ABN Amro a fost achizitionata in octombrie 2007 de consortiul format din Royal Bank of Scotland, Fortis si Santander pentru aproximativ 70 miliarde euro, iar diferitele segmente de activitate ale ABN Amro urmeaza sa fie impartite intre cele trei banci.

Activitatile desfasurate de banca in Romania vor fi preluate pe parcurs de Royal Bank of Scotland.

ABN Amro este prezenta in Romania din noiembrie 1995 si activeaza in 15 orase.