Veniturile companiei au crescut la 878 mil. $, de la 644,7 mil. $ in primul trimestru, evolutia fata de aceeasi perioada a anului precedent fiind de peste 900%.

Pierderile companiei pe al doilea trimestru s-au ridicat la 102,7 mil. $, in linie cu primul trimestru si mai mult decat dublu fata de al doilea trimestru al anului precedent cand compania raporta pierderi de 36,8 mil. $. Compania avea la finalul celui de-al doilea trimestru 4.800 de angajati.

In iunie, Groupon a inaintat cerere pentru IPO, in incercarea de a atrage 750 mil. $. Unii analisti au pus sub semnul intrebarii viitorul unei companii vulnerabile in fata unor concurenti precum Google si care se bazeaza pe o lista enorma de angajati de vanzari care incearca sa atraga comercianti pentru a incheia contracte.

Citeste si:

Costurile de marketing ale companiei s-au redus la 170,5 mil. $ in al doilea trimestru. In primele trei luni ale anului curent, compania cheltuia pe acest segment 208 mil. $.

Numarul de subscriberi a crescut la 115,7 milioane de la 83,1 milioane la finalul primului trimestru. Circa 40% dintre abonatii din America de Nord s-au inscris pe site ca urmare a comunicarii “word of mouth”, lucru care sugereaza faptul ca eforturile directe de marketing ale Groupon nu au fost atat de mari.