Ce iti doresti cu adevarat, dar mai important ce ti-ai propus sa faci? Cum arata “profesionistii”? Ei bine, afla ce fac marile companii in sfera socialmedia si cum reuseste acest nou curent sa influenteze perceptia asupra brandurilor.

Publicatia Businessinsider propune o lista cu lucrurile care ajuta brandurile sa aiba o comunicare performanta:

1. Dedica foarte mult timp raspunzand intrebarilor clientilor, potentialilor clienti si celor care vor sa afle ceva in plus;

2. Cer in permanenta feed-back;

3. Sunt extrem de receptive si deschise la noi provocari;

4. Monitorizeaza activitatea competitiei sau a altor companii cu scopul de a lansa noi produse sau servicii;

Citeste si:

5. Inteleg ca social-media este spatiul si nu mesajul;

6. Ofera posibilitatea curiosilor sa descopere si sa se familiarizeze cu activitatea pe care compania o desfasoara;

7. Distribuie imagini si filmulete ale evenimentelor la care participa;

8. Stabilesc intregi retele de comunicare de tipul forumurilor;

9. Creaza grupuri de interes;

10. Cand vine vorba de social-media, companiile inteleg ca nu totul tine de serviciul marketing ci de institutie ca un intreg.