Pe viitor, wall-street.ro va fi prezenta in continuare la cele mai interesante si mari conferinte din Romania dar si unele de pe plan international pentru a va tine la curent cu noutatile din diferite industrii. Va invitam sa urmariti live blogging-ul realizat de noi, presarat cu fotografii „de atmosfera”.

Parcurge de asemenea si cele doua live blogginguri realizate de wall-street.ro.

Dan Bulucea, Google Romania: Online-ul nu este romanesc sau strain. Sunt companii romanesti de mare succes, precum Dreamstime sau BitDefender care au rupt barierele! Ele sunt exemple pentru noi toti.

Una din sapte cautari se fac pe mobil. Un site neoptimizat pe mobil pierde mult - e ca si cum excluzi o zi de munca, pe saptamana! Ca si cum lunea este zi libera, in timp ce toti ceilalti se duc la birou.

Nick Palmer, Mediacom
: Unul dintre trenduri este interesul crescut pentru video, in detrimentul textului.

Social media nu poate fi ingradita, pusa in "silozuri", precum alte medii. Uneori poti face social media fara ca macar sa realizezi.

Cateva intrebari cheie pe care trebuie sa ti le pui: Cum va intra in contact consumatorul cu mesajul meu? De ce ar vrea consumatorul sa fie activ in ceea ce priveste continutul meu? De ce ar vrea cineva sa impartaseasca, mai departe, mesajul meu? Cum vom reusi sa premiem pe cei care impartasesc mesajele mele? Raspunde-ti, satisfacator, la toate!

Steffen Erhardt, Google: O reclama perfecta implica un mesaj perfect, in timpul ideal, targetata catre persoanele potrivite intr-un context perfect. Daca lipseste doar unul dintre acesti patru factori, ai putea avea doar o campanie medie.

Targeteaza-ti audienta cu mesajul potrivit – cand vrei sa vinzi bijuterii nu poti doar sa pui un baner si sa-i rogi sa intre pe siteul tau. Gaseste un mesaj si targeteaza-l unde trebuie – catre barbati, poti pune un superb inel cu textul „da-o pe spate!”.

Bruce Bale, Facebook: Pe Facebook ar trebui sa iti gandesti strategia ca atunci cand faci PASCA (romaneasca). Branza este extrem de importanta! Trebuie ca ea sa fie inclusa inca de la inceput in reteta, nu sa o pui deasupra, precum zaharul. Asa trebuie folosit si Facebook-ul - sa fie o parte centrala a business-ului tau, nu doar un strat, de suprafata.

Facebook are doar 8 ani. Si credem ca am parcurs doar 1% din calatoria noastra! Asa te incurajam si pe tine sa gandesti, ca inca nici nu ai inceput bine, indiferent de cat succes ai deja! Doar asa vei continua sa te reinventezi si sa evoluezi, sa nu te plafonezi.

Citeste si:

Tips`n`tricks pentru a avea succes pe Facebook, de la Alessandro Petrilli, Global Marketing Solutions, Facebook:

Schimba cover photo-ul cat mai des, ceva ce atrage si are legatura cu brandul tau.
Alege-ti o poza de profil puternica vizual, memorabila.
Pune cat mai multe fotografii intrucat ele atrag de doua ori mai multa atentie din partea fanilor tai.
Pune continut incitant si cu frecventa.
Incearca sa postezi intre 9-10 dimineata – studiile arata ca atunci ai cele mai mari sanse de engagement.
Restaurantele/cafenelele posteaza in prima parte a zilei, in timp ce retailerii posteaza la jumatatea zilei.
Nu fi plictisitor, oamenii intra pe FB pentru a se simti bine, a se distra!

Ideal este ca brandurile sa puna cate 3-5 post-uri pe zi.

Bjorn Ognibeni, BuzzRank : NU mai faceti campanii pe Facebook care sa ofere iPad-uri! Da, iti vor aduce fani, poate chiar multi, dar acele persoane sunt, cel mai probabil, fani ai tabletei si nu ai periutei de dinti sau sosetelor companiei tale.

Victor Ponta: Nu vom accepta ACTA, in forma actuala.

Eleni Kitra, OMD Group: Devino un brand VIU, nu te poti ascunde in spatele unui profil Facebook! Comunica cu oamenii si fata in fata, sa stie ca in spatele unei pagini Web se afla si chipuri umane.

Mentalitatea economica de astazi este similara cu sintagma „De ce sa iei vaca cand poti cumpara laptele?”

Martin Wrigley, Orange: Oamenii nu vor cumpara TEHNOLOGIA ci vor cumpara serviciile oferite prin intermediul tehnologiei. Clientii vor plati pentru ceea ce simt ca le va trebui si ce le va aduce valoare adaugata in viata de zi cu zi.

Danny Bermant, Brainstorm Digital: Profilul tau LinkedIn este parte a brand-ului tau. Asigura-te ca te promoveaza eficient. Trebuie sa ai fotografie pe LinkedIn. De asemenea, un headline profesional - nu pune doar numele companiei ci SPUNE ceea ce faci. Urmatorul pas este sa faci rost de recomandari din sectorul tau de business. EVITA sa te conectezi cu straini pe LinkedIn. Scopul este sa iti construiesti o retea de contacte ce te cunosc, te apreciaza si au incredere in brand-ul tau.

Alexandru Badinci, Google: Pana in 2015 peste 50% din reclame vor fi video (masurarea va fi Cost Per View). 50% din reclamele targetate vor folosi licitatia in timp real (RTB).