In calitate de membru, Google Romania se va putea implica in activitatile asociatiei, care includ cercetare, educatie, standardizare, sustinerea de evenimente pentru industrie, public affairs, operatiuni si social media, atat cu initiative proprii sau in cadrul grupurilor de lucru ale IAB Romania, va putea candida la pozitii de conducere in cadrul Asociatiei din Romania sau din Europa.

“Google a deschis un birou in Romania pentru a fi un jucator local, pentru a putea participa activ la dezvoltarea mediului online si in acest context aderarea la IAB este naturala. Online-ul ca mediu de business si comunicare se dezvolta accelerat si IAB-ul are un rol foarte important in asigurarea unei cresteri sanatoase”, a spus Dan Bulucea, country manager Google Romania.

Cristi Petriceanu, Presedinte al IAB Romania a declarat cu aceasta ocazie ca aderarea Google la IAB Romania este un semn de consolidare a pietei, de incredere in actiunile derulate de catre asociatie si de sustinere si implicare in eforturile de dezvoltare a industriei online.

Google este a cincea companie multinationala care adera la IAB Romania, dupa Orange, ING, Gemius si Smart Adserver, fiind membru IAB si la nivel international. IAB Romania reuneste in acest moment 49 de membri.