Larry Page, directorul executiv al Google care i-a luat locul lui Eric Schmidt in aprilie, beneficiaza de pe urma leadership-ului companiei pe segmentul de advertising pe motoarele de cautare. Google, care face cei mai multi bani din publicitatea de pe motorul de cautare propriu, ar putea acoperi 76% din aceasta piata in SUA, in crestere de la 74% in 2010 si 70% in 2009, conform companiei de cercetare Emarketer.
Numarul de click-uri pe reclame a crescut cu 28% in al treilea trimestru al anului fata de aceeasi perioada a lui 2010, in timp ce pretul mediu per click s-a redus cu circa 5%, conform companiei.
Page incearca sa concureze cat mai eficient cu Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, cu proiectul propriu Google+. Serviciul companiei are peste 40 de milioane de utilizatori, in crestere de la 10 milioane in iulie.
Sistemul de operare Google Android a devenit cel mai important din lume, propulsat de producatori de terminale precum HTC, Samsung Electronics si Motorola Mobility. Veniturile din mobile advertising vor atinge circa 2,5 mld. $ pe an, conform lui Page.
Mai mult de 190 de milioane de mobile Android au fost activate pe glob si acest numar este in crestere.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: