Ea subliniaza ca angajatii companiei nu sunt urmariti pe retelele sociale si nu ii intereseaza ce fac ei in timpul liber, daca beau, se distreaza sau nu dorm, atata timp cat sunt productivi si nu dauneaza imaginii Orange Romania. „Exista coduri de etica clare, despre cum gestioneaza informatiile, cu cine si cum vorbesc. Avem cursuri de etica online, care au module de test – daca nu iei testul, le dai pana le iei. Nu facem asta insa pentru toate echipele ci pentru cele mai expuse”, spune Marcu.

Cat conteaza pentru Orange activitatea online a unui angajat? „La numarul mare de angajari pe care le facem, este foarte greu sa urmaresti pe fiecare in parte. Nu facem niciun fel de discriminare – angajam oameni la 50 de ani, ca si la 20 de ani, barbati sau femei, nu suntem influentati de vocile lor sau stiu eu ce altceva”, subliniaza Marcu.

Cu toate acestea, HR managerul companiei, spune ca online-ul si social media aduce dupa sine mai multe pericole. „Oamenii isi pot lua alta identitate, nu il cunosti personal, multi se asteapta la rezultate peste noapte si uneori sunt sincope in comunicare. Chiar daca lista de negative ar fi mult mai mare decat cea de lucruri pozitive, nu ne-am permite sa nu luam in calcul online-ul in eforturile noastre de recrutare”, conchide sefa pe HR a Orange Romania, prezenta la conferinta Legal Issues in Social Media.