Produsul este similar cu Facebook Pages, dar exista o diferenta majora: Google introduce unele elemente ale Google+ Pages in produsul de cautare al companiei.

A fost un drum lung pentru companie pana sa ajunga aici. La lansare, oficialii gigantului american au cerut companiilor sa nu isi faca pagini de branding pe reteaua sociala, promitand ca vor avea aceasta posibilitate curand. Nu toti au ascultat de Google, asa ca gigantul a fost nevoit sa inceapa sa faca anumite exceptii. Multe companii s-au considerat nedreptatite, unele pagini au fost eliminate, chiar si unele persoane fizice au primit interdictie pe o anumita perioada de a intra pe retea.

Daca ti-ai stabilit pana acum o pagina personala pe Google+, lucrurile nu stau cu mult diferit si pentru o Pagina. Poti plasa oameni in Cercuri, poti lansa hangout-uri care iti permit conversatii cu followerii tai.

Dar Google a facut cateva modificari cheie. Prima dintre ele este faptul ca o Pagina nu poate adauga pe cineva intr-un cerc pana cand acel utilizator nu a adaugat pagina intr-unul dintre cercurile proprii. Cu alte cuvinte, o Pagina nu poate incepe sa trimita mesaje pana cand nu ai inclus-o tu intr-unul dintre cercurile tale. O alta schimbare cheie: continutul Paginii intra inca din start pe public (opus fata de “My Circles” pentru profile personale).

Citeste si:

Oficialii Google au subliniat ca versiunea de Pages nu este inca finala, recunoscand faptul ca rolul butonului de +1 aferent lor “ramane inca a fi determinat in viitor”.

Compania americana a integrat Pages si in motorul de cautare. Astfel, daca te duci pe Google si tastezi +”Nume companie care are pagina pe Google+”, poti sa adaugi pagina in lista ta pe Google+ si poti incepe sa urmaresti imediat Pagina respectiva.

Puteti crea o pagina Google+ ducandu-va in dreapta jos pe contul dumneavoastra.