“Comfortul advertiserilor in ceea ce priveste marketing-ul online integrat este mai mare ca niciodata si acest lucru ajuta din ce in ce mai multe brand-uri mari sa investeasca mai mult in online”, spune David Hallerman, analist senior al eMarketer.

Cresterea de doua cifre este asteptata pana in 2012, cand investitiile in publicitatea online din SUA vor atinge 52,8 miliarde dolari. In 2016, eMarketer se asteapta ca suma sa creasca puternic, pana la 62 mld. $.

Cresterea accelerata a plasat online-ul in fata altor medii traditionale, print-ul si revistele ramanand in spate. Anul acesta, investitiile in publicitatea online le vor depasi pe cele pe print, pentru prima oara. Print-ul va continua sa scada in continuare, comparativ cu online-ul.

Investitiile in TV par a nu fi afectate de cresterea online-ului. eMarketer estimeaza ca TV-ul va genera anul acesta 72 mld. $ in 2016, mai mult cu 10 mld. $ decat online-ul.

Citeste si:

Per total, eMarketer se asteapta ca investitiile totale in media sa creasca cu 6,7% anul acesta in SUA, pana la 169,5 mld. $, impulsionate si de alegerile nationale si cresterea mediului mobil. Investitiile se vor apropia de 200 mld. $ pana in 2016.

Pe acest subiect a scris si Orlando Nicoara, pe blogul personal.