Actionarii Trilulilu subliniaza ca Zonga reprezinta “alternativa perfecta si legala” a download-ului de muzica, a streaming-ului online sau a achizitiei de CD-uri, totul la preturi reduse.

Practic, clientii Zonga au trei variante pentru a asculta muzica: pe calculatorul propriu din browser, de pe telefonul mobil, initial existand aplicatie speciala pentru iOS si Android sau offline, tot de pe mobil, prin copierea securizata a playlist-ului pe terminale.

Varianta din browser este gratuita, existand insa o limita de 20 ore de ascultare/luna si o data la 15 minute este inclusa publicitate. A doua varianta implica o plata de 3 euro/luna in timp ce varianta premium implica 5 euro/luna. O versiune de iPad va fi dezvoltata “cat de curand”.

“Proiectul este in prezent in private beta accesul facandu-se pe baza de invitatie. Estimam ca in luna martie il vom deschide pentru toata lumea, asteptandu-ne ca atunci sa avem intre 1 si 1,5 milioane de melodii de la cele mai mari case de discuri”, sustine Sergiu Biris, fondator Trilulilu.ro.

La dezvoltarea proiectului s-a lucrat doi ani si jumatate, echipa Zonga trebuind sa negocieze cu fiecare casa de discuri in parte. Exceptand Universal, care are sediu local, cu toate celelalte case de discuri s-a discutat la nivel international si “Romania nu este chiar pe lista lor de prioritati”, spune Biris. Cea mai mare parte a veniturilor rezultate din proiect va merge catre artisti, oficialii proiectului nedorind sa spuna exact ce pondere.

Investitia in Zonga s-a ridicat la cateva sute de mii de euro, fondatorul platformei Trilulilu spunand ca nu este o suma mare, luand in considerare ca in proiecte similare internationale se investesc chiar si milioane de euro. “Vom investi echivalentul a 500.000 euro in publicitate pe Trilulilu.ro pentru promovarea proiectului”, mai spune el, estimand ca Zonga va atinge break even-ul in 3 ani.

Citeste si:

Compania estimeaza ca in primul an de la lansare vor fi circa 150.000 de utilizatori inscrisi. Plata se va realiza prin SMS, card dar si PayPal.

“Serviciul este disponibil doar in Romania. Ar fi fost o munca incredibila, si nici asa nu a fost usor, sa realizam un proiect similar care sa fie disponibil la nivel mondial. Nu avem in prezent concurent pe piata locala si proiectele internationale nu sunt disponibile sau au facilitati limitate pentru Romania”, mai spune Biris.

Zonga.ro include si un segment social, in care poti sa te imprietenesti cu membri si sa vezi ce asculta si acestia. Totodata, in functie de muzica ascultata, software-ul iti recomanda alte melodii similare sau alti artisti similari.

Casele de discuri cu care Zonga a incheiat parteneriate sunt Universal, Warner, EMI, Sony Music precum si Roton, MediaPro Music si Cat Music.

Consideri ca proiectul va avea succes? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.