PRAGMATICUL

Are un profil detaliat, vizibil insa doar in cercul prietenilor. Are un numar mediu de prieteni, colegi si cunostinte.
Are fotografii personale din concedii si excursii si le tine organizat, pe mai multe foldere.
Interactioneaza destul de putin pe Facebook, este usor critic, reticent la continut non-informational
Ei dau Like rar si cauta detalii despre produse si promotii pe paginile brandurilor.

MILITANTUL

Nu ofera multe informatii despre el dar da informatii multe despre cauze cu care se defineste.
Are un numar mare de prieteni desi pe majoritatea nu ii cunoaste.
Are prieteni cu diverse preocupari din diverse medii si ce ii uneste de acestia sunt cauzele comune pe care le impartasesc.

CONECTORUL (raspandacul)

Foarte dinamic, cauta informatii detaliate.
Are profilul non-restrictionat
Posteaza multe glume, filme, lucruri relaxante, amuzante. Este omul care preia si apoi distribuie.
Face multe recomandari si i se par interesante – filme, muzica, teatru etc.

APROBATORUL

Informatii generice despre sine. Grup restrans de prieteni
Comenteaza motivator vis-a-vis de tot ce fac ceilalti.
Sunt cei ce dau Like foarte des si ureaza La Multi Ani pe wall-urile oamenilor chiar daca nu-i cunosc prea mult pe acestia.

Citeste si:

AUTO-PROPAGANDISTUL

Ofera informatii foarte detaliate despre sine/pasiunile sale. Pune update-uri periodice cu starile lor de spirit.
Scriu/stau des/mult pe Facebook. Are foarte multi prieteni.
Este foarte prietenos.
Posteaza in permanenta, are numar foarte mare de fotografii.
Pe Facebook face practic o proiecte a eu-lui, cauta apreciere, sa-si creasca stima de sine.

EXPLORATORUL

Noteaza la informatii personale in special datele demografice si interesele.
Posteaza noutati, idei originale, filme originale, picturi etc.
Foarte la curent cu trendurile, cu ce se intampla interesant
Fotografii mai putin personale, mai multe despre idei
Sunt in general persoanele cu inclinatii artistice.

PRAGMATICUL da cel mai rar like-uri, dar acelea sunt si cele mai valoroase deoarece sunt si cele mai gandite, cele mai „simtite”. De partea cealalta, cele mai „banale” like-uri vin din partea AUTO-PROPAGANDISTILOR.

Romanii de pe Facebook sunt in general APROBATORI, CONECTORI si AUTO-PROPAGANDISTI. Romanii sunt fabricanti de imagine, uneori vulnerabili si defensivi, nu isi asuma ceea ce fac.

Unde te incadrezi in cele sase tipologii de pe Facebook? Esti o combinatie intre ele? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.