Odata cu listarea Facebook pe bursa, una dintre intrebarile care se pune este daca va reusi sa invinga Google si sistemul lor de publicitate AdWords. Fara indoiala, Facebook este o retea sociala extrem de populara, in continua crestere. Cu toate acestea, unul dintre lucrurile care nu functioneaza cum si-ar dori este exact sistemul de publicitate.
In ciuda cresterii continue a numarului de utilizatori, rata de click pe ad-uri era in 2010 de doar .05%, mult mai slab fata de Google care inregistra o rata de click de .4%.

Totodata Facebook este mai slaba decat Google si in ceea ce priveste reachul in randul tuturor internautilor – Google atinge 90% din toti internautii in timp ce Facebook “doar” 51%.

Mai multe informatii despre inclestarea celor doua companii vizualizeaza in infograficul de mai jos, preluat de pe DailyInfographic.com.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri