Achizitia are, conform lui Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp, trei ratiuni principale.

In primul rand reusim, prin achizitionarea Urbo.ro, sa atingem o audienta formata din oameni ce ies in oras, un site de entertainment pe care il vom putea monetiza prin publicitate tip display. Aceasta nisa lipsea din portofoliul InternetCorp si o adaugam celor de business, de stiri generaliste si lifestyle feminin”.

De asemenea, platforma permite InternetCorp extinderea ofertei de publicitate online, prin vanzarea de plasamente premium. Practic barurile, restaurentele, saloanele si toate celelalte companii prezente pe Urbo.ro vor putea plati o suma de bani (inca neanuntata - n.r.) pentru a beneficia de expunere suplimentara si pentru a fi mai vizible la cautarile de pe site - solutie care va fi implementata in perioada imediat urmatoare.

“In al treilea rand…am reusit un deal bun, atat noi cat si cei de la Adulmec”, spune, zambind, Seceleanu, fara a oferi insa date concrete despre valoarea tranzactiei.

Pe langa inserarea de publicitate si de anunturi premium, Internet Corp va investi in adaugarea de informatii despre concerte/evenimente sau festivaluri. De asemenea, compania va investi in marketing atat pentru versiunea Web a site-ului cat si cea pentru iOS si Android.

A doua tranzactie cu Adulmec

Citeste si:

InternetCorp este la a doua tranzactie cu Adulmec in luna mai, atunci cand publisherul a cedat pachetul de actiuni detinut in CautaReduceri.ro.

Oficialii Adulmec au subliniat ca au cedat Urbo.ro pentru ca doresc sa se axeze exclusiv pe dezvoltarea CautaReduceri.ro si Adulmec.ro. "Ne-am concentrat pe a interconecta companiile si consumatorii la nivel local inca de la lansarea companiei si proiectelor precum Urbo.ro, DealFever.ro, Adulmec.ro si, mai recent, CautaReduceri.ro. Ne-am dat seama ca trebuie sa ne concentram resursele pentru a fi capabili sa oferim cel mai bun produs clientilor nostri asa ca am decis, cu greu, sa gasim o noua casa pentru Urbo astfel incat sa putem cu adevarat sa sa ne concentram pe lucrurile interesante pe care vrem sa le dezvoltam in cadrul companiei", a declarat pentru Wall-Street Daniel Chvatik, fondator si CTO al Adulmec.

Ce urmeaza pentru Urbo.ro?

Conform oficialului InternetCorp, principala prioritate pe termen scurt este cresterea notorietatii Urbo.ro si dezvoltarea de continut pentru o mai buna fidelizarea audientei. "Fondatorii Urbo.ro au investit putin in comunicarea proiectului insa foarte mult in identificarea locatiilor prezente pe site. Astfel, in ultimii doi ani cateva zeci de colaboratori ai Adulmec au mers prin principalele orase din Romania, indentificand locatiile din oras, realizand descrieri si poze, marcandu-le prezenta pe harta".

La momentul de fata pe Urbo.ro sunt prezentate peste 100,000 locatii, dintre care 40,000 sunt prezente cu poze si 90,000 sunt marte pe site. Mai mult, 'in fiecare luna cateva sute de noi locatii sunt adaugate pe site in mod direct si detaliile altor cateva sute sunt modificate direct de catre utilizatori, Urbo.ro devenind un model de succes bazat pe UGC (n.r. - continut generat de utilizatori)."

Principalii concurenti ai Urbo.ro sunt SapteSeri, 24Fun precum si Metropotam si Orasulm.eu.