Evenimentul va avea loc pe 13-14 martie 2013, la Timisoara. Co-organizator va fi 2Parale.ro, wall-street.ro urmand sa completeze experienta companiei in organizarea celor doua editii anterioare.

Se va pastra formatul si ideea de proiect regional

Claudiu Vrinceanu, redactorul sef al wall-street.ro, a declarat ca "vom continua sa punem accentul pe ideea de proiect regional, fiind prezenti atat speakeri cat si participanti din afara tarii. Prin acest parteneriat ne dorim sa completam experienta 2Parale cu cea de 4 ani in care Wall-Street organizeaza evenimente. Vom pastra formatul in care in prima zi va avea loc conferinta (adresata in principal executivilor din ecosistemul de eCommerce), iar in cea de-a doua workshopuri (seminarii practice, cu obiectiv de a aduce valoare adaugata participantilor, prin studiile de caz si implementarile practice descrise)".

Redactorul sef al wall-street.ro a mai subliniat ca evenimentele organizate de cotidian sunt foarte importante pentru brand, intrucat ele permit “sa interactionam altfel decat prin pixeli cu cititorii si cu invitatii nostri. Acesta este motivul pentru care in ultimii ani am pus un accent din ce in ce mai puternic pe organizarea de evenimente - si facem progrese importante an de an in privinta temelor acoperite”.

La randul sau, Dorin Boerescu, seful 2Parale.ro si fondator ecomTIM, subliniaza posibilitatile de networking superioare dar si atmosfera excelenta de la cele doua editii anterioare.

"ecomTIM inseamna in primul rand continut proaspat si networking de cea mai buna calitate. Participantii de la primele 2 editii ne-au confirmat ca organizarea evenimentului la Timisoara a fost o decizie foarte buna - atmosfera de acolo a fost excelenta iar posibilitatile de networking mult superioare fata de multe din evenimentele din Bucuresti.

Cred ca dupa 2 editii pot spune ca evenimentul si-a castigat locul in ecosistemul ecommerce-ului din Romania si sunt sigur in 2013 vom avea cea mai buna editie ecomTIM de pana acum - daca esti implicat in comertul online nu cred ca iti permiti sa lipsesti", spune Dorin Boerescu, partener ecomTIM alaturi de wall-street.ro.

Networking la nivel vestic

Claudiu Vrinceanu a subliniat ca networking-ul are loc la cu totul alt nivel in Timisoara, fata de Bucuresti.

“In Bucuresti vii la eveniment, stai 4 sau 5 ore, pleci la birou iar seara ajungi acasa. In Timisoara «esti locked-in», esti de dimineata pana seara prezent acolo, alaturi de ceilalti participanti - iar posibilitatea de a cunoaste oameni importanti pentru business-ul tau este infinit mai mare. Daca anul trecut aproape 25% din participantii EcomTIM au venit din Bucuresti, anul acesta mizam pe un numar mult mai mare de antreprenori si manageri din Bucuresti care sa ajunga in Timisoara”.

Citeste si:

Legat de ce poate insemna networking-ul la EcomTIM, Mihai Seceleanu - CEO-ul InternetCorp (compania care editeaza Wall-Street.ro) - a declarat ca "am fost prezent anul trecut in calitate de invitat la EcomTIM si ceea ce am aflat si invatat acolo mi-a deschis efectiv ochii asupra oportunitatilor de business existente in afiliere si ecommerce. Rezultate substantiale au fost vizibile inca de anul acesta, la momentul de fata generand intr-o luna venituri din marketing afiliat de 3 ori mai mari decat cele inregistrate in tot anul 2012. Suntem printre jucatorii care livreaza cele mai multe vanzari magazinelor online (desi nu folosim bannere pentru a le promova), am lansat un proiect de cashback si am intrat recent si pe segmentul de ecommerce, prin lansarea Kidz.ro - toate acestea fiind o consecinta directa a prezentei la EcomTIM 2012."

Anul trecut, la EcomTIM au prezentat si au raspuns intrebarilor si curiozitatilor celor prezenti directori ai unor companii precum Google, PayPal, Metro, 3TS Capital Partners, Visa sau SEOmoz.

Audienta a fost formata din peste 300 de persoane interesate de evolutia comertului electronic in lume, optimizarea magazinelor online, modalitati de plata si modalitati de a creste performanta financiara a companiilor proprii.

In curand veti afla pe wall-street.ro numele primilor invitati si, de asemenea, veti putea sa va inscrieti pentru a fi prezent la eveniment.

Piata de eCommerce din Romania devine din ce mai atractiva pentru antreprenori, existand inca nise neexploatate suficient. Astfel, valoarea pietei de comert electronic va creste anul acesta cu 22% fata de 2011, pana la circa 650 milioane de euro, conform PwC.

PwC: Piata romaneasca de comert electronic va fi de aprox. 650 mil. euro anul acesta

PwC: Piata romaneasca de comert electronic va fi de aprox. 650 mil....