Incepand cu luna iunie a anului 2013, freelancerii, consultantii, cei care detin start-up-uri sau persoanele fizice se pot inscrie in IAB Romania. Noii membri au oportunitatea de a accesa cele mai noi informatii si trenduri din publicitatea online la nivel national si international. Membrii sunt recunoscuti drept specialisti si sunt promovati ca atare in reteaua IAB Europe. Ei beneficiaza de discounturi la evenimentele cele mai cunoscute din retea si au posibilitatea de a face networking cu oameni importanti din industrie.

Cei interesati sa devina membri ai IAB Romania trebuie sa participe la una dintre directiile de dezvoltare a organizatiei: educatie, finantare, cercetare, organizare de evenimente sau community management. Noii membri nu au drept de vot in Adunarea Generala si in Consiliul Director si trebuie sa plateasca o taxa in valoare de 200 de euro anual.

Un alt punct de discutie de pe agenda intalnirii IAB Romania a fost pregatirea primului Ghid de Mobile Advertising din industria autohtona. In acest scop, s-au pus bazele unui grup de lucru care sa realizeze ghidul ce va reprezenta un reper pentru industria de publicitate pe mobil de la noi. Grupul de lucru se adreseaza si este deschis tuturor membrilor IAB Romania care doresc sa se implice si sa contribuie la acest proiect.

IAB Romania va oferi acces la o serie de certificari importante pentru domeniul publicitatii online. Incepand cu 1 octombrie 2013, IAB Romania faciliteaza obtinerea singurei certificari internationale de Digital Sales acordata de IAB US, in urma sustinerii unui examen de certificare. In acest sens, IAB Romania va pune la dispozitie traininguri cu experti in domeniu pentru pregatirea candidatilor.
Incepand cu 2014, va putea fi obtinuta, prin intermediul unui proces similar, si certificarea europeana ca Digital Specialist pusa la dispozitie de IAB Europe.