Acestia vor discuta despre modul in care pot fi dezvoltate produse si servicii de succes in sfera tehnologiei, la scara globala.

How to Web 2013 va explora conceptul central: „Sa crestem impreuna!”, care propune drept subiect de dezbatere dezvoltarea de companii, produse si servicii durabile in sfera tehnologiei, alaturi de valorificarea contextului local ca punct forte. Participantii vor avea ocazia sa descopere aplicatii concrete ale tehnologiilor si instrumentelor dedicate dezvoltatorilor web, dar vor avea acces si la prezentari despre tehnologiile viitorului care influenteaza schimbarile de paradigma sau metodologiile de UX/UI.

In cadrul sectiunilor de inceput ale fiecarei zile de conferinta, prezentarile principale vor aborda teme precum inovatia si modul strategic in care pot fi dezvoltate companiile de tehnologie pe termen lung, pentru a aduce beneficii durabile atat fondatorilor, cat si societatii. Aceste teme vor fi abordate de vorbitori precum Thomas Hartwing (CTO si Co-Fondator al King.com, una dintre cele mai importante companii de gaming din lume, care se pregateste pentru listarea la bursa din SUA) sau Paul Ford (VP si CEO SoftLayer, companie de infrastructura achizitionata de IBM cu 2 miliarde USD la inceputul anului).

Adii Pienaar (Co-Fondator si ex-CEO Woo Themes, liderul mondial in crearea de teme si plugin-uri pentru Wordpress), din Africa de Sud, si Kei Shimada (Director of Business Development la Dentsu), din Japonia, vor urca pe scena pentru a vorbi despre experienta dezvoltarii de inovatie si afaceri globale ”de la capatul lumii”.

Tal Siach (Co-Fondator si CMO Visual.ly, cea mai mare comunitate de infografice si vizualizare de date din lume, ce are un centru de dezvoltare in Cluj), Michael Levit (Fondator Spigot, startup ce are centrul de dezvoltare in Bucuresti) si Peter Brodsky (fost Director al centrului R&D al SoundCloud din Sofia) vor participa intr-un panel in care vor dezbate optiunea companiilor de a folosi resursele umane din zona Europei de Sud-Est pentru dezvoltarea tehnica a produselor lor.

Experienta utilizatorilor in folosirea unui produs sau serviciu este fundamentala pentru succesul unui produs tech la nivel global. Despre acest lucru vor vorbi la How to Web Alex Hunter (CEO Rushmore, de asemenea fost director al departamentului de marketing online al Virgin Group global) si Stefan Szakal (CEO si Co-Fondator X3, cel mai apreciat studio de creatie din Romania).

Citeste si:

Pe partea de tehnologie, Philipp Kandal (Co-Fondator si CTO Skobbler) si Simon Stewart (Software Engineer Facebook si membru de baza al echipei ce dezvolta Selenium) vor vorbi despre big data, rolul testarii automate si inovatiile Facebook pentru Android.

Tehnologiile si instrumentele practice pentru programatorii web vor fi dezbatute pe larg intr-un panel de discutii din care vor face parte Martyn Davies (Developer Evangelist al SendGrid si specialist in APIs), John Webb (Marketing Director for Startups and Developpers la Rackspace) si Michael Wawra (Developer Evangelist la Twilio).

In incheierea conferintei, Christopher Martin (Senior Manager al Bosch) va sustine un discurs despre tehnologiile viitorului, deschizand astfel orizontul asupra a ceea ce ne putem astepta de la discutiile despre zona de tehnologie din anii ce vor urma.

Pe parcursul celor doua zile, scena a doua a conferintei va gazdui discutii despre finantarea afacerilor aflate la inceput de drum, in compania reprezentatilor unor acceleratoare de afaceri si fonduri de investitii active in regiune, precum Sitar Teli (Managing Partner, Connect Ventures), Jure Mikuz (RSG Capital), Mihai Sfintescu (3TS), Jon Bradford (Managing Director, TechStars), Carlos Espinal (Partner, Seedcamp), Dylian Dimitrov (Eleven Startup Accelerator) sau Lyuben Belov (LAUNCHub).

In paralel cu How to Web 2013 se va desfasura o noua editie a Startup Spotlight, competitie si program de mentorat adresat celor mai inovatoare 32 de start-up-uri din regiune. In cadrul programului, echipele participante vor avea acces la workshop-uri dedicate, sesiuni de mentorat, intalniri private cu investitori si specialisti, precum si la premii in valoare totala de 20.000 USD, ce vor fi castigate in urma evaluarii proiectelor si a pitch-urilor ce vor fi sustinute pe scenele How to Web.