Bucharest Shopping nu este un instrument de cumparaturi online, ci un tool de comunicare si informare, care poate detecta cele mai apropiate reprezentante ale brandurilor preferate si ofera informatii utile actualizate in timp real despre magazine, ultimele colectii, promotii si oferte speciale. Meniul aplicatiei ofera posibilitatea construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editata in orice moment. In plus, utilizatorul poate accesa instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui magazin, site-ul acestuia, precum si datele de contact.

Prin intermediul aplicatiei, utilizatorii vor avea acces constant la informatii complete despre magazine precum Burberry, Gucci, Stefanel, Sport/Couture, Distinto, Estee Lauder, My House si multe altele.

„Am pornit de la un proiect mai putin amplu si costisitor, insa ideile care au urmat conceptului de baza si reactiile pe care le-am avut de la primii clienti intalniti m-au facut sa dezvolt mai mult aplicatia. Am asteptari mari de la aceast proiect, iar feedback-ul pozitiv pe care l-am avut pana acum ma bucura si incurajeaza.” a declarat Adi Popescu, initiatorul proiectului Bucharest Shopping.

Citeste si:

Aplicatia se adreseaza cu precadere cumparatorilor activi din Bucuresti, dar si celor care vor sa fie permanent informati cu privire la noutatile din piata. In targetul Bucharest Shopping se afla deasemenea si turistii sau expatii instalati in oras, aplicatia fiind dezvoltata exclusiv in limba engleza.

Magazinele care doresc sa apara in baza de date a aplicatiei pot alege dintre 4 tipuri de abonamente anuale puse la dispozitie de catre Bucharest Shopping. Fiecare abonament dispune de o serie de facilitati incluse si beneficii crescande, direct proportional cu tipul de pachet ales. In medie, conform listei actuale de preturi, un magazin poate face parte din baza de date Bucharest Shopping pentru o suma lunara de aproximativ 35 de euro.

Cu o strategie de comunicare menita sa sustina promovarea proiectului, se estimeaza ca pana la sfarsitul lui 2013 aplicatia va detine un numar de aproximativ 20.000 de utilizatori si peste 50.000 de useri in primul an. In plus, pana la finele anului viitor a fost setat un target de pana la 250 de magazine care practica retail autentic in Bucuresti.