Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

“Primele comenzi pentru 14 februarie 2014 au inceput inca din vara anului 2013, venind de la clientii fideli care au preferat sa isi faca din timp planurile necesare”, a explicat Dosinescu.

Compania a lansat o oferta prin care cei care fac o comanda inainte de 8 februarie, primesc un discount de 15% si un cadou, indiferent de valoarea acesteia.

Reprezentantii florariei se asteapta ca cele mai bine vandute flori de Valentine’s Day sa fie trandafirii rosii, lalelele, zambilele, freziile, crizantemele sau gerbera.

Citeste si:

„In ceea ce priveste vanzarile realizate cu ocazia Valentine’s Day, estimam ca acestea vor atinge suma de 20.000 de euro, cu 25% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, pentru prima franciza FlorideLux, din Brasov, estimam vanzari de aproximativ 7.000 de euro in aceasta perioada”, a adaugat managerul.

De asemenea, plata online cu cardul este din ce in mai folosita de catre cei care comanda flori si cadouri, in 2013 a fost inregistrata o crestere cu 115% a volumului de plati cu cardul pe acest segment, in perioada premergatoare Zilei Indragostitilor.

Romanii cheltuiesc aproape 37 de euro pentru a cumpara flori de pe internet

„Anul trecut am putut observa o evolutie semnificativa a numarului de tranzactii cu cardul pe segmentul de flori si cadouri, in timp ce volumul acestora a crescut cu 171%. De asemenea, cosul mediu de cumparaturi a crescut cu 27,5%, ajungand la 36,5 euro”, a declarat Rares Florea, Online Sales Manager, PayU Romania.

Vanzarile de flori au fost estimate anul trecut la aproximativ 190 de milioane de euro, iar pentru 2014 reprezentantul FlorideLux.ro se asteapta la o majorare de maxim 5%, datorita cresterii natalitatii si a numarului de casatorii, precum si a venitului mediu pe economie.