Piata flori vandute online va fi in acest an de circa doua milioane de euro, comparativ cu 1,5 milioane de euro in 2012, a declarat pentru wall-street.ro, Mugur Frunzetti, managing partner al magazinului online Floria.ro.
Managerul Floria.ro, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de vanzari online de flori, estimeaza ca site-ul va inregistra anul acesta vanzari de circa 800.000 de euro, in crestere cu aproximativ 45% fata de 2012.

Site-ul are zece angajati si a inregistrat un profit de 5% din cifra de afaceri, anul trecut.

In general, compania primeste in jur de 40-50 de comenzi zilnic, iar valoarea medie a unei achizitii este de circa 230 de lei. Cele mai cumparate produse de pe Floria.ro in 2012 au fost buchetele de trandafiri rosii, unele dintre acestea costand chiar si 1.300 de lei. Magazinul electronic a vandut anul trecut 200 de buchete de trandafiri rosii in valoare de 1.300 de lei.

„Floria este un business cu un ridicat caracter contextual. Astfel ca, de departe, cele mai bune perioade sunt 14 februarie si 1 - 8 martie cand inregistram de pana la 50 de ori mai multe comenzi zilnice decat intr-o zi obisnuita”, afirma Frunzetti.

Cele mai multe comenzi sunt din Bucuresti, dar achizitii importante se fac in majoritatea oraselor mari.

Printre cei mai mari jucatori pe piata de vanzari online de flori se numara Floridelux.ro, 123flori.ro si Floria.ro.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri