Conectoo, serviciu lansat de catre Bogdan Iordache (cofondator How to Web - n.r.) in 2008, este unul dintre principalii furnizori de solutii de e-mail marketing din Romania. Printre clientii Conectoo se numara companii precum eMag, MRM Worldwide Romania, Ringier sau Netbridge Development.

Tehnologia Conectoo permite segmentarea, targetarea si realizarea de mesaje personalizate pe baza informatiilor comportamentale ale abonatiilor la newsletter. De asemenea, platforma asigura gestionarea procesului de abonare si a informatiilor celor inscrisi.

Ca urmare a tranzactiei recent incheiate, Bogdan Iordache paraseste pozitia de CEO al Conectoo, iar restul echipei se alatura Conversion Marketing.

Conversion Marketing este o companie care opereaza servicii de marketing online (analiza, creatie si dezvoltare web, achizitie si planificare media, promovare prin intermediul motoarelor de cautare, social media si mobile marketing) pentru clienti din Romania, Ungaria si Bulgaria, si face parte din grupul Naspers.

Citeste si:

Bugetele de publicitate online gestionate de catre Conversion Marketing in 2013 au depasit 5 milioane de euro. Printre clientii companiei se numara eMAG, OLX/Mercador, Oriflame, Autovit.ro, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga sau Leonardo.

De asemenea, Conversion Marketing detine Profitshare, reteaua de marketing afiliat cu cele mai mari vanzari din Romania (peste 309 milioane de lei pana in prezent), livrate pentru mai mult de 90 de magazine si furnizori de servicii online si mobile.

Principalul concurent al Profitshare pe piata locala este 2Parale.ro.