Cota de piata a Yahoo va creste in cel mai accelerat ritm de pe piata americana a publicitatii pe dispozitivele mobile in perioada 2014-2016, potrivit datelor EMarketer. Astfel, cota de piata a Yahoo se va ridica la 3,74% anul viitor si la 4,2% in 2016, in timp ce ocupanta locului trei, Twitter, va consemna un avans la 3,69% in 2015 si la 3,8% in 2016.

Google isi va mentine pozitia de lider al pietei si anul viitor, detinand o cota de 35%, fiind urmat de Facebook cu 17%. Marissa Mayer, CEO-ul Yahoo, a orientat strategia companiei americane catre platformele mobile, transformand Yahoo intr-un jucator important pe o piata a publicitatii digitale estimate sa ajunga la 60 de miliarde de dolari in SUA in 2018.

In luna octombrie, compania a raportat venituri de peste 200 de milioane de dolari a diviziei pentru platforme mobile si a anticipat ca aceasta divizie va genera un venit total de 1,2 miliarde de dolari la finalul anului.