In cursul anului 2014, distribuitorul Skin a achizitionat cele mai mari patru platforme destinate comunitatii de bucatari amatori, dar si profesionisti, printre acestea numarandu-se portaluri precum Bucataras.ro, Gustos.ro, Reteteculinare.ro sau Culinar.ro.

“Am inceput discutiile inca de anul trecut, iar scopul nostru a fost acela de a crea o comunitate pasionata de gatit. Investitia in cele patru proiecte s-a ridicat la circa 2 milioane de euro. Am simtit ca era nevoie de o forma de consolidare a comunitatii, iar aparitia in mediul audiovizual a emisiunilor de profil a generat o explozie a amatorilor de gatit. Aparitia acestor show-uri a fost un punct determinant pentru traficul site-urilor”, a declarat Camil Perian, administrator al Skin Media, raspunzand unei intrebari adresate de wall-street.ro.

Potrivit managerului Skin, pana la momentul achizitiei piata era intr-un moment de dezorganizare.

“Suntem in directia corecta, iar noul proiect va uni potentialul celor patru site-uri deja intrate in portofoliu. Acest lucru se traduce in momentul de fata prin 4,4 milioane de vizitatori unici, iar potentialul celor patru platforme este acela de a depasi 7 milioane de vizitatori unici in urmatorul an”, a mai spus Camil Perian.

Conform datelor furnizate de catre Skin, Bucataras.ro este un proiect lansat in 2008 si a devenit rapid cel mai vizitat site de cooking precum si gazda unei comunitati a pasionatilor gatitului. In momentul de fata, Bucataras.ro inregistreaza peste 7,5 milioane de afisari si peste 1,5 milioane de vizitatori unici.

Citeste si:

Gustos.ro este portalul in care utilizatorii gasesc cele mai actuale tendinte in gastromonie si mii de retete, sfaturi si recenzii, o comunitate formata din aproximativ 1 milion de unici. Platforma online Reteteculinare.ro este cea mai mare carte de retete online pentru gatit cu peste 850.000 de cititori unici, iar Culinar.ro este platforma in care reprezentantii Skin isi pun cea mai mare speranta, proiectul urmand sa devina un magazin online specializat inclusiv in comercializarea de produse pentru gatit.

Skin, unul dintre cei mai mari distribuitori la nivel local, companie care in luna septembrie a aniversat 15 ani pe plan local, si-a bugetat o crestere de peste 15%, la afaceri care ar putea depasi pragul de 50 de milioane de euro.

Skin a renuntat in acest an la distributia de solutii IT&C, orientandu-si mai mult atentia pe produsele pentru gatit sanatos, solutiile pentru ingrijire personala sau camere foto profesionale, segmente de piata aflate intr-o continua crestere la nivel local.

Principalii concurenti ai Skin la nivel local sunt NOD (Network One Distribution), Elko-Tech, precum si polonezii de la ABC Data.