Jocul, care combina franciza veche de 20 de ani cu realitatea augmentata, permite jucatorilor sa se plimbe in vecinatati cunoscute in viata reala cautand in acelasi timp personaje din jocul Pokemon, pe ecranele smartphone-urilor, conform News.ro

In Statele Unite, pana pe 8 iulie, la doua zile dupa lansare, jocul era deja instalat pe mai mult de 5% din dispozitivele cu sistemul de operare Android, potrivit firmei de analiza SimilarWeb.

Totodata, rata zilnica a utilizatorilor activi este aproape egala cu cea a retelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat in medie 43 de minute pe zi, mult decat WhatsApp sau Instagram. Intre timp, actiunile Nintendo au crescut luni cu 25%, la cel mai ridicat nivel atins din noiembrie.

Citeste si:

De la inchiderea tranzactiilor de joi, titlurile Nintendo au urcat cu 36%. Jocul a fost lansat deocamdata in Statele Unite, Australia si Noua Zeelanda, urmand si alte tari, inclusiv Japonia, una dintre cele mai mari piete pentru jocuri din lume.

Pokemon ar putea sa nu contribuie imediat la rezultatele financiare ale Nintendo, avand in vedere ca este un joc gratuit, creat de Pokemon Company impreuna cu Niantic, companie desprinsa din Google anul trecut. Nintendo detine o treime din Pokemon Company, iar ambele au participatii la Niantic, a caror marime nu a fost dezvaluita.

Sursa foto: Randy Miramontez / Shutterstock