Transelectrica Bucuresti (TEL) a afisat pentru al treilea trimestru din 2007 o pierdere de 21,97 milioane lei (6,55 milioane euro), in conditiile in care in intervalul similar din 2006 a avut profit net de 53,62 milioane lei, iar afacerile au avansat cu 23%.
Cifra de afaceri a Transelectrica din al treilea trimestru al acestui an a urcat cu 23%, la 664,41 milioane lei (197,98 milioane euro), comparativ cu acelasi interval din 2006, cand afacerile s-au cifrat la 540,15 milioane lei.

Pe primele noua luni din 2007, Transelectrica are un profit net de 32,61 milioane lei (9,72 milioane euro), de cinci ori mai mic decat in perioada echivalenta a anului trecut (163,61 milioane lei).

Scaderea profitului a fost influentata de cresterea cu 38%, in primele sapte luni din 2007, a pretului reglementat la care compania a achizitionat electricitate pentru consumul propriu si tehnologic. De asemenea, pentru evitarea incarcarii liniilor electrice dincolo de limita tehnica, compania a cumparat energie de pe piata de echilibrare, ceea ce a dus la costuri suplimentare mai mari de noua ori decat cele estimate.

Cifra de afaceri a Transelectrica a avansat cu 2,57% in primele noua luni din 2007, la 1,707 miliarde lei (508,7 milioane euro), fata de perioada similara a lui 2006, cand afacerile s-au situat la 1,664 miliarde lei.

Pentru perioada ianuarie-septembrie 2007, compania a raportat veniturile totale de 1,763 miliarde lei, cu 3,45% peste cele din intervalul echivalent din 2006, si cheltuieli totale de 1,704 miliarde lei, in crestere cu 13,56% fata de primele noua luni ale anului trecut.

Pentru acest an, Transelectrica estimeaza un profit brut de 75 milioane lei, in crestere cu 7,14% fata de 2006, si venituri totale de 2,574 miliarde lei, cu 21,4% peste nivelul anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri