Societatea de investitii SIF Muntenia (SIF4) a afisat in primele trei luni ale acestui an un profit net de 20,84 milioane lei, de aproape doua ori mai mare decat cel din intervalul echivalent al anului trecut, iar activul net a scazut cu 4,55%, la 1,88 miliarde lei, a informat joi compania.
In primul trimestru al anului trecut, SIF Muntenia inregistrase un profit net de 10,74 milioane lei.

In primele trei luni ale anului curent, societatea de investitii a atras venituri totale de 34,18 milioane lei, in crestere cu 88% fata de cele din intervalul echivalent al anului trecut, de 18,15 milioane lei.

Cheltuielile totale ale companiei s-au cifrat in primul trimestru din 2008 la 9,33 milioane lei, in crestere cu 50% fata de perioada similara din 2007, cand acestea au fost de 6,25 milioane lei.

SIF Muntenia a afisat pentru anul 2007 un profit net de 86,67 milioane lei (26 milioane euro), in crestere cu 20% fata de anul anterior, cand compania obtinuse un profit net de 71,96 milioane lei.

Bugetul de venituri si cheltuieli al companiei, pentru anul in curs, prevede o crestere cu 5% a profitului brut, la 99,7 milioane lei.

SIF Muntenia are un capital social de 80,7 milioane lei, divizat in 807 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la prima categorie a BVB, sub simbolul SIF4. Capitalizarea companiei este de 1,31 miliarde lei, aferenta cotatiei de 1,63 lei, inregistrata in sedinta din 30 aprilie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri