Profitul net al Iproeb Bistrita (IPRU) a scazut in primul semestru al anului cu 28%, la 10,31 milioane lei (2,81 milioane euro), iar afacerile companiei s-au comprimat cu 22% fata de aceeasi perioada din 2007, arata datele financiare transmise pietei Rasdaq.
In prima jumatate a anului trecut, producatorul de cabluri electrice si optice afisase castiguri de 14,4 milioane lei.
Afacerile Iproeb la sase luni au ajuns la 72,74 milioane lei (19,82 milioane euro), in scadere cu 22% fata de nivelul consemnat in aceeasi perioada a anului trecut, de 93,82 milioane lei.

Compania a atras in primul semestru venituri de 76,39 milioane lei (20,81 milioane euro), cu 18% mai mici decat incasarile din perioada similara de anul trecut, de 93,91 milioane lei. in schimb, cheltuielile s-au redus cu 16%, la 64,41 milioane lei (17,55 milioane euro), dupa ce in primele sase luni din 2007 costurile se cifrasera la 76,85 milioane lei.

Iproeb Bistrita are un capital social de 14,27 milioane lei, divizat in 47,57 milioane de actiuni, cu o valoare nominala de 0,30 lei. Compania are ca domeniu de activitate producerea firelor si cablurilor electrice si optice, iar actionarul principal este societatea Electromontaj, care detine 30,79% din capital.

Titlurile Iproeb Bistrita se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul IPRU. Valoarea de piata a companiei este de 180,77 milioane lei (51,21 milioane euro), conform ultimei cotatii, de 3,80 lei, stabilita in sedinta de luni a Bursei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri