NEPI, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari prezenti pe piata din Romania, va deschide, incepand cu 31 martie, mall-ul Shopping City Timisoara, unul dintre cele mai mari pariuri ale fondului de investitii la nivel local.

Pe langa deschiderea unuia dintre cele mai moderne cinema-uri din Romania, care va aduce noile tehnologii in domeniu si in Vestul Tarii, noul centru comercial va dispune si de o sala de fitness cu o piscina semi-olimpica, dar va beneficia si de prima partie de schi aflata in interiorul unui mall din tara noastra.

Unul dintre noii jucatori prezenti pe piata este SmartFit care ofera servicii de fitness, aerobic, indoor cycling, functional training si wellness si care va beneficia de o piscina semi-olimpica.

The Jack Slots si Play Again este zona de distractie deschisa non-stop si este dotata cu peste 70 de slot machines de ultima generatie si rulete electronice. In plus, 8 piste de bowling, 10 mese de biliard, darts, simulatoare si alte jocuri distractive dar si zona de cafenea si relaxare vor fi disponibile pentru timisoreni.

Pentru copii, Shopping City Timisoara a pregatit Fun Planet, cel mai mare si mai complex spatiu de joaca din oras, care ocupa o suprafata de 350 mp.

Pe partea de food court, timisorenii vor putea alege dintr-un mix de optiuni pentru toate gusturile, de la branduri celebre precum KFC, Pizza Hut, Chopstix, Mesopotamia, Salad Box, Hercule, 3F, Shanhay, cat si de la multe alte concepte noi precum Transylvania Burger. Oferta de cafenele include Cafe Viena, Ado Cafe, Cafe Lumiere, Cafeneaua Buna Ziua.

Shopping City Timisoara aduce timisorenilor primul hipermarket Carrefour din regiune

Noul centru comercial va aduce timisorenilor mai multe branduri internationale, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alaturi de cel mai mare si mai modern cinematograf din afara Capitalei.
“Investitia NEPI in valoare de 83,8 milioane de euro in Shopping City Timisoara reprezinta mai mult decat dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investitii din ultima perioada din judetul Timis. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrarilor la Shopping City Timisoara, Faza II, reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an”, a declarat Tiberiu Smaranda, director executiv in cadrul NEPI.

Odata cu inaugurarea primei faze, in noiembrie 2015, Shopping City Timisoara a adus timisorenilor primul hipermarket Carrefour din regiune, alaturi de alti 25 de retaileri nationali si internationali, printre care Dedeman, Media Galaxy, Noriel, Kendra, Pepco, Help Net, SensiBlu, Opticris, TUI Travel, Zoocenter sau Mondex.

Noul centru comercial este construit pe un teren de 18 hectare, in 2 etape, iar la finalizarea dezvoltarii sale, in martie acest an, va avea o suprafata inchiriabila de 70.000 metri patrati.

New Europe Property Investments (NEPI) detine unul dintre cele mai mari portofolii imobiliare din Romania, fiind proprietar al unor importante centre comerciale, asa cum este cazul proiectului Mega Mall din Capitala, Promenada Mall (Bucuresti), Vulcan Value Center (Bucuresti), Iris Titan Shopping Center sau City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Shopping City Deva.

Principalii concurenti ai NEPI pe segmentul de retail sunt Baneasa Developments, AFI Europe, Iulius Management (Iulian Dascalu), Immochan sau Anchor Group.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri