Compania a sarbatorit importantul eveniment in cadrul unei conferinte de presa, oficiata astazi la Biblioteca Universitara din Varsovia. Gary Anderson, President and Chief Operating Officer al ProLogis in Europa, a declarat ca de la lansarea ProLogis in Polonia in 1997, compania si-a extins portofoliul regional la aproximativ 2,6 milioane metri patrati de spatiu industrial in cinci tari, marcand o investitie totala de peste 1,6 miliarde de dolari.

“Europa Centrala si de Est se numara printre cele mai importante piete de distributie din intreaga lume,” a spus Anderson. “ProLogis a avut parte de o crestere cu adevarat fenomenala de la intrarea pe piata regionala cu 10 ani in urma, dar suntem convinsi ca exista in continuare oportunitati majore in vederea investitiilor si expansiunii. Suntem deosebit de mandri de realizarile companiei noastre si asteptam cu nerabdare urmatorii 10 ani de crestere si succes.”

ProLogis este cel mai mare furnizor de spatii de distributie din Europa Centrala si de Est, detinand aproximativ 2,6 milioane metri patrati, in administrare sau in curs de dezvoltare, la 30 iunie 2007. Printre clientii actuali in regiune se numara The Deutsche Post Group, Geodis, Kuehne + Nagel, NYK Group, Tesco si Unilever.