Mai mult de 70.000 de bucuresteni au fost vineri seara la Baneasa Shopping City si Feeria la Disco Night Shopping Party, pe fondul reducerilor anuntate de retaileri.
Night Shopping Party, eveniment aflat deja la a patra editie, a reunit si de aceasta data magazinele din Baneasa Shopping City, Feeria si Carrefour Baneasa. Muzica, concursurile si cocktailurile gratuite au animat atmosfera in cadrul centrului comercial si au tinut cumparatorii „in priza” pana dupa miezul noptii.

“In vara lui 2008 spargeam gheata cu un concept de eveniment nou pentru piata romaneasca – o petrecere de cumparaturi. Intr-un an am ajuns deja la a patra editie si de la o editie la alta ne trec pragul tot mai multe persoane. Oamenii apreciaza conceptul de Night Shopping Party si cu siguranta vom continua sa le oferim asemenea seri de distractie si promotii speciale”, a declarat Loredana Croicia, Sales & Marketing Director Baneasa Shopping City.

Toti cei prezenti la petrecere au putut castigat premii instant la concursurile organizate, precum: vouchere de cumparaturi si premii Cei care au facut cumparaturi in valoare de 200 lei si-au putut incerca norocul la tombola serii.

Magazinele din Baneasa Shopping City si Feeria au taiat preturile pana la 70% la produsele Colectiei de Primavara - Vara 2009. Promotiile sunt practicate in magazinele de imbracaminte, accesorii, lenjerie, incaltaminte, in magazinele de decoratiuni interioare, de echipamente si imbracaminte sportiva sau de cadouri. De asemenea, rxista reduceri si in magazinele de cosmetice si parfumuri, precum si la cele de bijuterii.

Comportament de criza: 97% dintre cumparatori isi orienteaza alegerea in functie de promotii.
Piata autohtona a retailului modern este influentata din ce in ce mai mult de promotiile magazinelor, circa 97% dintre cumparatori orientandu-se in functie de acest aspect in alegerea produselor de pe raft.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri