Cesarom, liderul pietei de profil din Romania, este astfel principalul furnizor de gresie si faianta pentru proiectele rezidentiale si non rezidentiale dezvoltate pe piata locala.

Compania are avantajul de a fi unicul producator local de gresie si faianta cu o distributie nationala, fapt ce asigura livrarea rapida a comenzilor, indiferent de cantitatea de placi solicitata. Preturile accesibile, calitatea superioara, serviciile oferite si varietatea gamei sortimentale reprezinta de asemenea atuurile Cesarom.

“Asiguram aproximativ 40% din placile ceramice necesare amenajarii proiectelor rezidentiale si non-rezidentiale din Romania”, a declarat Eduard Macarescu, Directorul Comercial al Cesarom.

Pentru aceasta directie de afaceri, compania a infiintat in 2008 un departament de proiecte speciale. ”Scopul acestuia este de a oferi dezvoltatorilor de proiecte rezidențiale, industriale sau comerciale cele mai bune solutii din punct de vedere calitativ si al costurilor”, a subliniat Eduard Macarescu.

Ultimul client major pentru care compania va furniza gresie si faianta este constructorul noului Stadion National. Pentru obtinerea acestui contract au licitat furnizori importanți de placi ceramice din Europa. “Ofertele au venit direct din partea producatorilor si nu prin intermediul distribuitorilor locali. Cesarom a castigat acest proiect datorita produselor ofertate ce respecta standardele de calitate impuse de compania de construcții germana și prețului competitiv”, a declarat Directorul Comercial al Cesarom.

Parteneriatul privind livrarea cantitatilor de placi ceramice necesare finisarii Stadionului National confera principalului jucator de pe piata locala de profil un statut special si confirma calitatea produselor ofertate. Oficialii Cesarom s-au aratat incantati de semnarea acestui parteneriat, considerand ca este unul dintre cele mai de impact proiecte la care vor participa in acest an.

Eduard Macarescu subliniaza, de asemenea, ca Cesarom și distribuitorii sai vor fi implicați in 2010 si in alte proiecte de referința. De altfel, acesta apreciaza ca livrarea pentru Stadionul Național va reprezenta in acest an doar o mica parte din vanzarile companiei pe segmentul de proiecte rezidentiale si non-rezidentiale.

“Oferta competitiva din punct de vedere calitativ a Cesarom, precum si preturile si serviciile unice pe care doar un producator local le poate oferi, ne permit sa abordam orice tip de proiect”, a mai declarat Directorul Comercial al celui mai mare jucator din piata locala de placi ceramice.

Filiala locala a grupului austriac Lasselsberger estimeaza ca va raporta in acest an un avans de 10 procente al businessului, la 38,5 milioane de euro. Din totalul cifrei de afaceri, aproximativ 2,7 milioane de euro vor fi asigurate de vanzarile directe sau indirecte catre dezvoltatorii de proiecte. Cesarom va ajunge in acest an la o cota de 38% din piata autohtona de placi ceramice, in conditiile in care in 2009 a reusit sa atinga 36%.

Cel mai mare producator autohton de gresie si faianta va investi in 2010 si in extinderea centrului logistic din Cluj, urmand ca toate operatiunile logistice ale companiei sa fie coordonate din aceasta locatie, inclusiv prezenta permanenta a produselor in magazinele specializate din toata tara. In acest moment, compania are o colaborare eficienta cu peste 100 de parteneri din toate regiunile, lista lor completa putand fi consultata pe www.cesarom.ro.

Cesarom este unul dintre cele mai renumite branduri romanesti, avand o traditie de peste 40 de ani. Compania a devenit, incepand cu 2004, membru al grupului austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai renumiti producatori mondiali de placi ceramice.