Iar HBS Working Knowledge este o revista electronica ce prezinta articole scrise de unii dintre cei mai importanti profesori care predau la Harvard.

Spre deosebire de site-ul publicatiei Harvard Business Review, toate materialele prezente pe HBS Working Knowledge sunt disponibile in mod gratuit, putand fi accesate de oricine. Foarte bine structurat, HBS Working Knowledge are continutul claisificat in mai multe categorii ca Entrepreneurship, Finance, Marketing sau Negotiation.

In afara acestor sectiuni, va recomand 100% parcurgerea articolelor prezentate in cadrul rubricii Alumni Insights form the Field, care prezinta parerile unor profesionisti experimentati, absolventi ai Harvard Business School. Puteti fi la curent oricand cu noile articole ce apar pe HBS Working Knowledge, abonandu-va la newsletter-ul lor saptamanal printr-un click aici. Intrucat am amintit de site-ul HBR, nu pot sa nu va recomand articolul The Quest for Customer Focus, care clarifica chestiunea orientarii catre client si reliefeaza schimbarile organizationale necesare in fiecare din cele patru etape ale evolutiei acesteia.

Profit de ocazie si pentru a va reaminti ca in data de 2 aprilie 2005, la Sala Palatului din Bucuresti se va desfasura Romanian International University Fair - prima manifestare de acest gen ce isi propune sa prezinte celor interesati oferta educationala a celor mai importante universitati din lume, incepand cu Harvard si terminand cu CEU, in special in zona programelor de MBA. Mai multe detalii despre acest eveniment, al carui partener media ne mandrim ca suntem, puteti gasi la adresa www.riuf.ro.