"Dupa ce am facut mai multe cautari pe aceasta piata, m-am oprit ca majoritatea la franciza Fornetti. Gasisem chiar o locatie foarte buna, prin zona Piata Romana, in centrul Bucurestiului, insa cei de la Fornetti aveau un maldar de solicitari inaintea mea, era o lista de asteptare prea mare", isi aminteste Adrian Gheorghe.

Atunci, studentul de la Academia de Studii Economice, Adrian Gheorghe si-a dat seama ca sunt foarte multi oameni care vor sa-si deschida o franciza. Dupa aproximativ patru luni de cercetare pe piata francizelor, Adrian Gheorghe a deschis alaturi de un prieten o firma care sa se ocupe de toti oamenii care asteapta sau care vor sa-si deschida o franciza, si nu stiu exact ce afacere sa aleaga.

"Thinkbig s-a nascut din dorinta fondatorilor de a oferi servicii profesioniste de consiliere in gasirea celei mai bune francize", spune Adrian Gheorghe, managing director la Thinkbig International.

Citeste si:

La drum cu 2.000 de euro

Numele firmei ne face sa ne "gandim la nivel mare", iar cei de la Thinkbig spun ca aveau nevoie de o marca, de un nume care sa-i diferentieze de concurenta. Pasionat de markenting si cu cunostinte in vanzari, Adrian Gheorghe a lucrat pentru diferite organizatii studentesti carora le aducea fonduri de la companii mari.

Sursa: http://www.baniinostri.ro/afaceri/poveste_all.php?ContentID=113