Ideea de a infiinta firma Thinkbig i-a venit lui Adrian Gheorghe, in 2004, cand a vrut sa-si deschida chiar o afacere in franciza.
"Dupa ce am facut mai multe cautari pe aceasta piata, m-am oprit ca majoritatea la franciza Fornetti. Gasisem chiar o locatie foarte buna, prin zona Piata Romana, in centrul Bucurestiului, insa cei de la Fornetti aveau un maldar de solicitari inaintea mea, era o lista de asteptare prea mare", isi aminteste Adrian Gheorghe.

Atunci, studentul de la Academia de Studii Economice, Adrian Gheorghe si-a dat seama ca sunt foarte multi oameni care vor sa-si deschida o franciza. Dupa aproximativ patru luni de cercetare pe piata francizelor, Adrian Gheorghe a deschis alaturi de un prieten o firma care sa se ocupe de toti oamenii care asteapta sau care vor sa-si deschida o franciza, si nu stiu exact ce afacere sa aleaga.

"Thinkbig s-a nascut din dorinta fondatorilor de a oferi servicii profesioniste de consiliere in gasirea celei mai bune francize", spune Adrian Gheorghe, managing director la Thinkbig International.

La drum cu 2.000 de euro

Numele firmei ne face sa ne "gandim la nivel mare", iar cei de la Thinkbig spun ca aveau nevoie de o marca, de un nume care sa-i diferentieze de concurenta. Pasionat de markenting si cu cunostinte in vanzari, Adrian Gheorghe a lucrat pentru diferite organizatii studentesti carora le aducea fonduri de la companii mari.

Sursa: http://www.baniinostri.ro/afaceri/poveste_all.php?ContentID=113

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri