In 2005, numarul total de pasageri procesati pe aeroport a depasit trei milioane, in crestere cu 15,05 la suta fata de anul precedent. Pentru 2007, se estimeaza o crestere cu circa 30 la suta a numarului de pasageri, ca efect al aderarii la Uniunea Europeana.
       
AIHCB isi va dubla capacitatea anuala totala, la sase milioane de pasageri in 2008, urmand ca prin realizarea programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare, aeroportul sa poata acomoda un trafic de pana la 26 milioane pasageri pe an in jurul anului 2020.
       
Pe primele trei luni ale acestui an, AIHCB a inregistrat 12.897 miscari de aeronave. Numarul de miscari de aeronave prognozat pentru anul 2006 este de aproximativ 61.500, iar pentru 2007 estimarile se situeaza la nivelul de 80.600.
       
Aeroportul Henri Coanda a raportat un trafic in crestere incepand din 2000. in 2004, circa 2,6 milioane pasageri au tranzitat Aeroportul Henri Coanda, in 2005 s-au inregistrat circa trei milioane pasageri, in crestere cu 15 la suta, iar in 2006 se vor inregistra circa 3,5 milioane de pasageri, in crestere cu peste 15 la suta. Pentru 2007, conducerea Aeroportului estimeaza un trafic de circa 4,5 milioane de pasageri.
       
Crestere numarului de pasageri dupa aderare s-a intamplat si in cazul celorlalte tari care au fost primite ca membre ale Uniunii Europene in 2004.
       
Aeroportul din Budapesta avea in 2001 un trafic de circa 4,5 milioane pasageri, in 2005 inregistrand un tranzit de circa opt milioane de pasageri. si Aeroportul International din Praga a inregistrat o crestere importanta in 2005, la circa 10,7 milioane pasageri fata de sase milioane in 2001.
       
Aeroportul din Varsovia a crescut de la 4,7 milioane pasageri in 2001 la sapte milioane in 2005, in timp ce Aeroportul din Bratislava a crescut de la 293.000 pasageri - 2001 la 1,3 milioane pasageri anul trecut.