Potrivit acestuia, termenul de finalizare a lucrarii este 30 septembrie 2006, iar primaria locala va contribui cu zece la suta din valoarea investitiei. Tot aici, pe insula Pescarus, va fi construit pana in 2009 un port international de pasageri, investitie care se va ridica la peste 300.000 RON.

Una dintre marile nemultumiri ale primarului Orsovei este faptul ca orasul nu are in prezent o industrie, rata somajului depasind 21 la suta. Cei mai multi dintre localnici muncesc la santierul naval (circa 650 persoane), o parte dintre femei muncesc la singura fabrica de confectii din oras, iar restul muncesc "pe unde apuca" sau nu au un loc de munca.

"Dezvoltarea economica a orasului si, implicit, crearea de noi locuri de munca este strans legata de dezvoltarea turismului", a explicat Negulescu, adaugand ca dezvoltarea turismului in special in zona clisurii Dunarii ar putea aduce venituri considerabile la buget (Orsova face parte din Parcul National Portile de Fier).

In prezent, in orasul Orsova nu exista nici o agentie de turism si nici hoteluri care sa ofere locuri de cazare. Mai mult, turistii nu au posibilitatea sa ajunga in zona turistica din cauza drumului foarte prost de aici.

Potrivit lui Negulescu, orasul nu are din 2002 un sistem de termoficare, pentru reabilitarea acestuia fiind necesari in perioada 2006- 2009 circa 15 milioane lei. in aceeasi perioada, vor fi investiti pentru reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare circa 12 milioane lei. "Primaria nu dispune de fonduri, veniturile sale fiind de 50 miliarde lei, insa proiectele vor fi realizate in cea mai mare parte din fonduri ISPA si cu bani de la Banca Mondiala", a precizat Negulescu.

Orasul Orsova este situat pe malul romanesc al Dunarii, avand in prezent o populatie de aproape 15.000 persoane. Orasul a fost stramutat in anii '70, ca urmare a construirii barajului de la Portile de Fier II.