“Eu nu cred ca ar trebui sa schimbam sau sa vindem flota actuala, in timp ce board-ul are o opinie diferita. De asemenea, in privinta dezvoltarii comerciale, board-ul are o opinie, eu am alta opinie. Eu consider ca ar fi un pas logic: avem infrastructura, avem posibilitatea sa efectuam curse lung curier, exista cerere pentru aceste zboruri si atunci intrebarea este “de ce nu le putem face?”. Cred ca Romania si Bucuresti sunt localizate ideal pe harta sa mergi din tarile nordice spre Orientul Mijlociu etc. deci, am putea avea o buna dezvoltare in zona pentru a deveni mai putin dependenti de alte linii aeriene. Piata exista, ne asteapta, mai ales China, de pilda Nu vad de ce sa vindem cele doua airbus a310 daca am putea sa le folosim pentru curse lung-curier pana se amortizeaza”, a declarat Heinzmann, CEO Tarom.

Fostul CEO Tarom mai spune ca este “limitat la conducerea operatiunilor de zi cu zi. Avem opinii diferite, asta este cel mai bun raspuns. Asa cum ati mai citit prin presa, ei spun lucruri cu care eu, pur si simplu, nu sunt de acord. Atat”.

Intrebat de newsair.ro daca ar vrea sa mai ramana la conducerea Tarom, Heinzmann a spus: “As vrea sa mai fi putut ramane”.

Citeste si:

Presedintele Consiliului de Administratie al Tarom, Dan Pascariu, s-a declarat surprins de afirmatiile lui Heinzmann si a dat un raspuns cinic referitor la scurtarea mandatului CEO-ului: “nu l-am fortat, i-am dat optiuni: sa isi dea demisia sau sa fie demis”.

Cititi mai multe despre acest subiect pe newsair.ro.