Agentia de turism Marshal estimeaza o crestere a numarului de turisti pentru anul 2007 intre 10 si 20 %, cea mai mare parte a acesteia urmand sa aiba loc in sezonul estival, a declarat pentru NewsIn, consultantul strategic, Denisa Maria Sanda. Potrivit consultantului, cele mai cautate destinatii, in acest an sunt Palma de Mallorca si Tenerife (Spania), Rodos (Grecia) si Antalya (Turcia), dar si Bulgaria va reprezenta o solutie cautata de romani.

"Au fost destui turisti care s-au declarat nemultumiti de serviciile din Bulgaria, insa continua sa mearga. In opinia mea, era de asteptat ca serviciile din Bulgaria sa aiba putin de suferit, din cel putin doua motive. Mai intai, cred ca ei nu se asteptau la un numar atat de mare de turisti romani, iar serviciile era de asteptat sa scada pentru ca nu este simplu ca in loc de 1.000 de turisti, sa servesti 20.000. Apoi, probleme au fost cu parcarile. In momentul in care au fost facute hotelurile, ei au mizat pe grupuri organizate, care sa vina cu avionul sau autocarul. Iar, cand au venit romanii cu masinile personale, normal ca au aparut probleme", a spus Sanda. Aceasta considera ca numarul turistilor in acest an va trece de 30.000, incluzandu-i aici si pe cei care vor cumpara pachete turistice pentru sarbatorile de iarna.

Anul trecut, Marshal Turism a realizat o cifra de afaceri de 21 milioane euro, cu 26% mai mult decat in 2005, insa profitul a scazut de la 1,5 milioane euro in 2005 la 300.000 de euro, diminuare explicata prin volumul mare de investitii in care a fost angajata compania. Pentru 2007, presedintele agentiei estimeaza o crestere cu 30% a cifrei de afaceri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri