Foarte incurajator pentru tara noastra este ca exista un interes major atat din directia brandurilor internationale de 3 stele, dar si al celor de 4 si 5 stele.
Unul dintre ultimele nume deja consacrate pe plan mondial care a gasit atractiva Capitala noastra pentru a o bifa pe harta investitiilor a fost TRIANON. Recent, in apropierea Parcului Cismigiu, s-a deschis hotelul Trianon, desi lansarea oficiala este asteptata pentru perioada imediat urmatoare. Hotelul se intinde pe o suprafata de 2.202 mp construiti, are 3 stele si dispune de 26 de camere (4 camere simple, 20 camere duble si 2 apartamente), cu o capacitate de 48 de persoane. De asemenea, la parter se afla o agentie de turism.
Monica Marin, Partner Manager la compania imobiliara EuroMetropola ne-a oferit cateva informatii despre cat de rentabila este o astfel de investitie: “Un calcul simplu ne arata ca, in mainile unui intreprinzator atent, la un grad de ocupare absolut realizabil – tinand cont de locatie – de circa 70%, hotelul poate genera doar din cazare venituri de peste 550.000 euro/an (ajungand la circa 650.000 euro, pentru un grad de ocupare de 80%)”. Luand in calcul si veniturile din activitatile conexe, pentru ca Trianon are si o sala de conferinta foarte moderna, dar si un restaurant cu o capacitate de 100 de persoane, reprezentanta EuroMetropola a mai adaugat: “in aceste conditii, randamentul investitiei poate atinge 8-10% pe an, o cifra extrem de buna pentru piata romaneasca in acest moment.”
Brandul TRIANON este foarte apreciat pe piata internationala, detinand in prezent 14 hoteluri, in tari importante, precum Franta (la Paris s-a deschis primul hotel Trianon din lume), Olanda, Belgia, Elvetia si altele.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: