BAA, divizie a constructorului spaniol Grupo Ferrovial, va utiliza banii pentru a-si rambursa datoriile, inclusiv o datorie de 1 miliard de lire ce are scadenta in martie, se arata intr-un comunicat. Global Infrastructure, sustinut de Credit Suisse si de General Electric, adauga terminalul Gatwick unui portofoliu de investitii ce cuprinde si aeroportul London City, informeaza NewsIn.

Gatwick a fost pus in vanzare anul trecut, in contextul in care Comisia Britanica pentru Concurenta a cerut o scindare a grupului BAA, pentru a reduce dominanta companiei pe piata britanica. Desprinderea a fost aminata, in contextul in care recesiunea a redus fluxul de calatori si alti ofertanti s-au retras, iar BAA a anuntat ca va continua recursul in cazul licitatiei fortate pentru aeroportul Stansted, aflat de asemenea in zona Londrei.

"Pretul este bun. Este un pas catre stabilitatea financiara pentru BAA", a declarat Robert Crimes, analist in cadrul Credit Suisse, care a estimat ca aeroportul Gatwick ar putea fi vindut cu 1,4 miliarde lire.

Credit Suisse consiliaza Global Infrastructure Partners, alaturi de Banco Santander SA, JPMorgan Chase si Royal Bank of Canada. Pentru BAA, consilierii sunt HSBC si Royal Bank of Scotland.

Citeste si Aeroporturile cu cele mai mari intarzieri din lume

Disputa pentru XP Reduced

Disputa pentru XP Reduced