Compania aeriana Carpatair lanseaza, incepand din 27 octombrie, zboruri directe Bucuresti-Bari. Si compania nationala Tarom, a anuntat, de curand, introducerea, din 11 decembrie, a aceeasi rute in portofoliul sau.

Pentru perioada 27 octombrie - 30 noiembrie, zborurile vor fi operate cu 2 frecvente saptamanale, in zilele de marti si duminica. Incepand cu luna decembrie se adauga cea de-a 3-a frecventa, in zilele de joi.

Toate zborurile vor fi operate dupa-amiaza, fiind complementare celor 3 curse operate de dimineata prin hub-ul Carpatair de la Timisoara spre Bari in zilele de luni, miercuri si vineri.

Zborurile catre orasul de pe coasta Adriaticii vor fi operate cu aeronave de tip Saab 2000 cu o capacitate de 50 de locuri.

In trecut, Bucuresti-Bari a mai fost operata de linia italiana cu tairfe scazute My Air care a falimentat in aceasta vara.

Tot in octombrie, Carpatair a mai lansat un zbor catre Italia, Bucuresti-Ancona, operat de doua ori pe saptamana, in zilele de luni si vineri.

Compania aeriana de linie regulata Carpatair, a raportat in 2008 pierderi de 1,75 milioane euro (6,44 milioane lei) dupa ce in 2007 afisase un profit de 0,4 milioane euro (1,4 milioane lei), conform datelor publicate de Ministerul de Finante.

Fondatorul liniei aeriene Carpatair este omul de afaceri Nicolae Petrov, care a pus bazele si companiei Moldovian Airlines.

Carpatair opereaza zboruri regulate de pe 10 destinatii din Romania catre 10 destinatii in Italia - Torino, Milano, Verona, Venetia, Ancona,
Bologna, Florenta, Bari, Roma, Perugia, 3 destinatii in Germania - Munchen, Stuttgart, Dusseldorf, 1 destinatie catre Grecia, Atena si in Austria, Viena.

Pe piata aeriana de linie din Romania mai sunt prezente companii precum Air France-KLM, Tarom, Austrian Airlines, Malev, Czech Airlines si British Airways.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri