Cel mai ieftin pachet pus in vanzare de tour operator porneste de la 1100 de euro, sejur de 11 zile care include doar cazare si transport, iar pretul mediu este de 1350 euro. “Pentru anul 2010 ne-am propus sa trimitem circa 1.000 de turisti romani in Thailanda. Desi la prima vedere preturile par putin cam piperate, sunt similare cu cele practicate de Turcia pentru all inclusive”, a declarat pentru Wall-Street Lia Mitescu, managing partner al tour operatorului.

Compania a fost infiintata la finele anului trecut si pentru acest an preconizeaza o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro. “In primul an nu ne concentram sa iesim pe profit, ci doar sa ne facem cunoscuti in piata. Vom continua si investitiile prin deschiderea unei filiale in Capitala, in cea de-a doua parte a anului”, a mai spus Mitescu.

Unul dintre managerii si asociatii agentiiei, Andrei Chiper, este stabilit de Thailanda de 4 ani. In prezent, compania are sedii in Ploiesti si in Bangkok.

Thailanda este o destinatie pentru familii. Una din principalele atractii este constituita din parcurile de distractie, precum Dream World, Safari World.

In Thailanda se poate practica si pescuitul pentru o taxa de 120 euro pe zi. Toate pachetele sunt structurate pe doua nivele: silver - care se desfasoara pe insula Koh Chang si gold - care se desfasoara pe insula Koh Phangan.

Potrivit TAT, Thailanda va primi 4 milioane de turisti din toata lumea in primul trimestru al anului 2010, ceea ce va reprezenta o crestere cu 12,2% fata de anul precedent, cand au fost inregistrati 3,6 milioane de turisti. In total, Thailanda a primit 14,5 milioane turisti in 2008, in crestere cu 0,8% fata de anul anterior. Astfel, incasarile din turism s-au ridicat la 17,24 de miliarde de dolari.