In aceeasi perioada, gradul mediu de ocupare al aeronavelor Wizz Air a fost de circa 80%.

In luna iunie, compania maghiara are o cota de piata de 45,5% pe segmentul low-cost, in ceea ce priveste capacitatea de zbor, fiind urmata la mica diferenta de Blue Air, cu 43,8%, potrivit datelor furnizate de companie. "Romania este tara in care am raportat cele mai mari cresteri in 2010", a declarat Gyorgy Abran (foto), director comercial Wizz Air.

“Suntem in grafic pentru a depasi 2 milioane de pasageri transportati din si spre Romania anul acesta. Cresterea de 31% provine in mare masura de la cresterea capacitatii de transport din Cluj-Napoca si din Bucuresti si implicit prin noile rute lansate si cresterea frecventelor pentru zborurile de la toate cele 3 baze, inclusiv Timisoara. Bucuresti va totaliza in continuare peste 50% din operatiunile Wizz Air in Romania in ceea ce priveste traficul de pasageri”, a mai afirmat Gyorgy Abran.

Incepand cu aceasta vara Wizz Air aloca doua aeronave A320 complet noi bazelor din Romania, una fiind deja operationala in Cluj din 12 iunie, a doua urmand sa ajunga la Bucuresti pe 26 iunie. Noile aeronave vor creste flota din Romania la opt unitati si vor facilita aproximativ 70 de noi locuri de munca (piloti si echipaj). Odata cu acestia, echipa Wizz Air din Romania va creste la peste 290 de persoane in 2010.

Wizz Air a transportat peste 8,4 milioane de pasageri in ultimele 12 luni, 1,65 milioane dintre acestia calatorind pe rutele din Romania.

Flota Wizz Air este compusa in prezent din 32 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 12 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia.

INTERVIU Wizz Air: Cresterea numarului de pasageri a transformat aviatia intr-un produs FMCG

INTERVIU Wizz Air: Cresterea numarului de pasageri a transformat...