Promotiile practicate de agentiile de turism au oferit unui numar mai mare de romani posibilitatea sa aleaga o vacanta de lux pe o plaja exotica, la confort de cinci stele. In medie, anul acesta fiecare turist care a plecat cu Tez Tour a economisit minim 100 de euro fata de anul trecut.

Vanzarile la pachetele turistice pentru Turcia si Egipt au crescut de 2,5 ori fata de anul 2009, in ciuda contextului financiar din aceasta perioada. “Tez Tour, principalul operator pe piata autohtona, deja a trimis in vacanta 75% din volumul total al turistilor din 2009. Mai exact, peste 26.000 de romani au plecat in vacanta cu Tez Tour in 2010, fata de 30 000 de turisti pe tot parcursul anului 2009 si 35 000 in 2008”, a declarat Farid Rahmanov, directorul general Tez Tour.

“Criza economica este in favoarea turistului. Ofertele promotionale din aceasta perioada sunt atat de atractive, incat mai multi oameni isi permit vacante de lux in plina recesiune decat in perioada de boom economic, cand preturile erau pe masura. Este un paradox, dar am ales sa sacrificam din profit in favoarea unui numar mai mare de romani care sa mearga in vacanta”, mai spune directorul general al Tez Tour.