Noul brand, "Explore the Carpathian garden" invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu, care amintesc de natura, soare si mare.

In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, caligrafic.

Fiecare litera este colorata in mai multe nuante de verde, in timp ce semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.

Sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii si este scris intr-un font mai comun, inclinat spre dreapta. Si pentru acesta s-a folosit tot o nuanta de verde, in timp ce fundalul este unul alb.

Citeste si:

Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.

Va propun sa ne raspundeti la Intrebarea Zilei de pe Wall-Street: Cum vi se par noul slogan si logo-ul de prezentare?

Dezbatere propusa si moderata de Roxana Grosu, redactor Turism in cadrul Wall-Street.