Numarul turistilor straini care vor debarca in portul Constanta de pe nave de croaziera in acest an va depasi 18.000 de persoane, in crestere cu 20% fata de anul trecut, a declarat agentiei Teodor Patrichi, responsabil de coordonarea terminalului de pasageri al portului Constanta.
"Pana acum, au ajuns in portul Constanta 49 de nave de croaziera, cu 15.000 de turisti straini, nivel similar cu cel inregistrat pe intreg anul trecut. Urmeaza ca pana la sfarsitul anului sa mai ajunga in port alte 12 nave, cu peste 3.000 de turisti", a spus Patrichi, citat de Mediafax.

Navele de croaziera care ajung in Constanta au capacitati de la cateva sute pana la 2.500-3.000 de persoane.

El a adaugat ca cei mai multi turisti provin din SUA, Germania si statele nordice.

In general, navele de croaziera ajung in portul Constanta dimineata si pleaca seara catre un alt port.

"Jumatate din turistii acestor nave se inscriu la o excursie fie in Delta, fie la cramele Murfatlar, sau un tur de litoral, in timp ce cealalta jumatate alege plimbarile pe cont propriu prin oras. In medie, un turist strain cheltuieste circa 100 de euro pentru o zi de stationare a navei", a mai spus Patrichi.

El crede ca la cresterea numarului de turisti a contribuit, alaturi de promovarea pe care portul si-a facut-o la targurile de profil, si faptul ca incepand cu luna iulie, tarifele portuare au fost reduse la jumatate, respectiv de la 5 euro la 2,5 euro pe turist.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri